Limakilo Startet 30.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2007 Hei, Takk for et svært nyttig forum. Nå har jeg imidlertid et problem jeg ikke har funnet svar på her, til tross for mange og lange søk: Jeg forsøker å skifte en brukket girhendel på min Tohatsu 4HK, 4-takter. Jeg har fått tak i ny hendel, men forstår ikke hvordan jeg kommer til for å ta av den gamle. Har forsøkt å løsne alle skruene på undersiden av motorhuset, men kommer ikke videre. Noen som har erfaring og/eller tips til hvordan dette kan gjøres? Eller bør jeg la en fagmann på et verksted ta seg av saken? Limakilo Sitér dette innlegget Link to post
Sinten Svart 31.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2007 Vanskelig å sei, kan du få tatt eit bilete av det? Litt lettare å sjå det for seg då... Sitér dette innlegget "Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.