880 Svart 6.April.2007 Link til dette innlegget Svart 6.April.2007 HER er løsningen, ja takk begge deler :yesnod: Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Høvdingen Svart 6.April.2007 Link til dette innlegget Svart 6.April.2007 må være tungt å ro en sånn bobil. Sitér dette innlegget Link to post
Marwin Svart 6.April.2007 Link til dette innlegget Svart 6.April.2007 (redigert) Motorbåt og Bobil er vel omtrent det samme. Seilbåt derimot er noe helt annet.. Jess!! Den beveger seg stort sett sakte, OG på SKRÅ!! må være tungt å ro en sånn bobil. Sikkert! Og lurer på hvordan denne svære doningen vil klare seg på smale glatte veier.. Og hva med hjullager og bremser etter et par overfarter i saltvann?? Redigert 6.April.2007 av Marwin (see edit history) Sitér dette innlegget Kystskipper 1984. Marintek Tr.heim. Link to post
Zitt Svart 24.November.2013 Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 Vi har nå hatt en familie debatt omm dette, og har funnet ut å ta 3 uker i båt i sommer, og så leige bobil i 1 uke. Da stikker vi østover over til sverige en liten tripp. Nå har vi aldri hatt den situasjonen før med båttur, så over til landeveien med bobil, så jeg gleder meg til å prøve det... Jeg skal gi en tilbakemelding til alle dere av utfallet av denne ferien, når den tid kommer.... Men nå er båtpussen ferdig og det blir mange turer på oss før someren.. Nå har det gått 6-7 år og ennå har ikke tilbakemeldingen kommet. Det er vel mye som tyder på at bobil hadde noe for seg, og at båten er solgt. Sitér dette innlegget Link to post
offpist Svart 24.November.2013 Link til dette innlegget Svart 24.November.2013 (redigert) Campingvogn/bobil er definitivt enklere når man har barn fra nyfødt til 3-4 år. Det var grunnen til at jeg solgte båten og gikk over til vogn for en periode. Vi bruker den hele året. Den står ved et skisenter om vinteren. Moderne vogner i dag er veldig varm og god. Både elektrisk gulv varme og vannbåren varme. En sms til vogna ved avreise fra Oslo så kommer vi frem til varm "hytte" på fjellet. Samtidig så savner jeg elementer ved båtlivet, så det blir nok båt igjen når gutten blir større. Faktisk har jeg tatt 1 år permisjon fra sommeren 2016 for å bare seile med familien. Sommeren 2012 var vi 2 uker i Kroatia og 1 uke i Italia. Sommeren 2013 var vi 5 uker i Norge/Sverige/Danmark. Nydelig vær hver eneste dag. Redigert 24.November.2013 av offpist (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.