BårdK Startet 31.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2007 Trenger tips til befakter i perioden 12. - 21. april til Oslo-området. Hadde opprinnelig avtale med Jago som skulle seile den til Arendal for kr. 8000 pluss mva., og satt av tid for å hente den i Arendal sammen med brodern rundt 15. - 17. april, men fikk nettopp beskjed om at Jago går fra Stavanger allerede 7. april og det blir for tidlig og neste mulighet blir 22. april og da blir det vanskelig for meg å få satt av tid til henting i Arendal. Alle tips mottas med takk, både med båt og lastebil. Sitér dette innlegget Link to post
TideRace Svart 31.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2007 Med denne båten hadde jeg tatt turen selv Dersom du er trygg på båtens tekniske tilstand, ville jeg ikke betenkt meg. Vent på god værmelding og ta denne flotte "transportetappen" med båten. Forbered turen, ha med gode kart, gps og planlegg ruten på forhånd. Det er kortere enn du tror! Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 1.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2007 Dersom jeg hadde hatt fri fra jobben og tid til å ta værforbehold hadde jeg nok vurdert å ta den sjøveien selv, men det har jeg ikke. Den skal være i fullgod teknisk stand, men jeg "kjenner" heller ikke båten godt nok. Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 14.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 14.April.2007 Da er båten vår godt på vei etter avgang fra Stavanger torsdag ettermiddag - ventet ankomst i Akser ved Oslo kl. 16-1700 I DAG! Gleder meg som en unge , selv om både kone og barn har omgangsjuke . En veteran her på forumet tok jobben og ifølge sms-korrespondanse har alt gått veldig bra. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.