nidelv590 Startet 31.Mars.2007 Link til dette innlegget Startet 31.Mars.2007 Jeg skal til å bytte motor i snekka, og da må den gamle bort. Det beste hadde jo vært om noen ville gi den en overhaling og fått den i gang igjen. Responsen har vært laber på finn.no selv om den skal gis bort. Derfor prøver jeg meg her også, noen som vil ha en Marna motor? Kom og hent! Ta gjerne kontakt på 918 98 297 for spørsmål! Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 31.Mars.2007 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2007 En så fin motor burde helst komme til nytte. Driver ikke kystlaget på Bragdøya og samler / restaurerer gamle motorer? Litt lenger øst har du Gokstad kystlag og de er ihverfall veldig aktive med å ta vare på gamle båtmotorer. Lykke til! Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
nidelv590 Svart 1.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.April.2007 Jeg har en fra Høvåg som vil hente motoren i morgen. Håper den blir tatt vare på, eller kan komme til nytte som delemotor. Ny sesong, nye muligheter! Lykke til alle sammen! Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.