ahjal Startet 2.April.2007 Link til dette innlegget Startet 2.April.2007 (redigert) Er det noen som vet hvor man kan få tak i topp til saab 18 hk type 2H, 1977 modell? Redigert 2.April.2007 av ahjal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sleipner93 Svart 2.April.2007 Link til dette innlegget Svart 2.April.2007 Du må nesten søke litt rundt. Legge inn annonse på markedet her?? Så en på finn.no en gang tror jeg. Sleipner93 Sitér dette innlegget Link to post
Lense Lars Svart 2.April.2007 Link til dette innlegget Svart 2.April.2007 Rett en forespørsel til mekkaren her på forumet, tror at han har et bra kontaktnett. Ellers så dukker det slike motorer på Finn i ny og ne. Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 2.April.2007 Link til dette innlegget Svart 2.April.2007 Sabb men det er nok svindyrt med nytt Sitér dette innlegget Link to post
Hans-Petter Svart 2.April.2007 Link til dette innlegget Svart 2.April.2007 kan du bruke en topp fra en 22 hk sabb,er de like?? jeg kan eventuelt formidle det videre med en som har 2 stk komplette dele motorer 22 hk Sitér dette innlegget Link to post
skibsplast ohoi Svart 3.April.2007 Link til dette innlegget Svart 3.April.2007 Er rimelig sikker på at toppen fra en 22hk ikke passer på en 18 hk. Men jeg skal besøke sabb kar som har ordnet med delemotoe til min 22hk 2G i Skorgenes prosjektet mitt i slutten av påsken. Jeg skal spørre om han har topp til en 18 hk liggende. Har han det, skal du få IM med telefon nr etter påske. Han med 2 stk Sabb 22 hpb70, Han skulle vel ikke ha en fjernstyring til en sveivomstyring liggende Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
index Svart 3.April.2007 Link til dette innlegget Svart 3.April.2007 Så en slik på Finn for en stund siden, kanskje den ligger der ennå? Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Poseidon Svart 3.April.2007 Link til dette innlegget Svart 3.April.2007 Er rimelig sikker på at toppen fra en 22hk ikke passer på en 18 hk. Stemmer, den passer ikke. Det er en helt annen motor. Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Diesel248 Svart 29.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2008 Eintopp frå SABB er ikkje så dyr. Ei fornuftig invistering. Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
Arnie Svart 29.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2008 Topp til 2H Sabb men det er nok svindyrt med nytt Stemmer det ja, 12462,50 for å være pinlig nøyaktig. Man burde finne en god delemotor for den summen... Sitér dette innlegget It's nice to be important, but it's more important to be nice. Link to post
index Svart 29.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 29.Mars.2008 Men nå er denne tråden snart ett år gammel da, så da spørs det om problemet fortsatt eksisterer... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Diesel248 Svart 30.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2008 (redigert) Hei. Dei nye toppane har fått forbedra forbrenning! 12462,50 er da ikkje så dyrt! Toppen varer jo i over 100 år med riktigt stell. Men det er jo litt dyrt, men det gode er att dei kommer alltid til å produsere deler og maskiner på SABB, dei tjener godt på det. (På ærligt vis) Redigert 30.Mars.2008 av Diesel248 (see edit history) Sitér dette innlegget Norsk motorhistorie --> Still going strong Link to post
p-kaill Svart 6.April.2008 Link til dette innlegget Svart 6.April.2008 Har du fått tak i nytopp? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.