Tallisman Startet 3.April.2007 Del på Facebook Startet 3.April.2007 Lurer på om det er noen som har kjennskap til autohelm 3 data har ett slikt instrument i båten som viser dybde fart og sjøvanns temp. Det jeg lurer på er hvordan man får frem sjøvanns temp siden jeg mangler bruksannvisning klarer jeg ikke og finne ut av dette . Sitér dette innlegget Link to post
"Mathilde" Svart 3.April.2007 Del på Facebook Svart 3.April.2007 (redigert) Regner med at dette er samme apparat som Raymarines Tridata. Brukerveildning (på engelsk) får du ved å logge deg inn på www.raymarine.net. Her finner du en egen inngang for samtlige av Raymarines produketer, også de som har gått ut av produksjon (Customers support, Owners manuals). Redigert 3.April.2007 av "Mathilde" (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
MB Keila Svart 3.April.2007 Del på Facebook Svart 3.April.2007 3 trykk på TRIP? Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 3.April.2007 Del på Facebook Svart 3.April.2007 Antar at det er et ST50 instrument du har. Dette ble erstattet av ST60 da Raymarine overtok autohelm. Jeg ville forsøkt med en ST60 manual som kan lastes ned fra raymarine, men er usikker på om ST50 og ST60 fungerer på samme måte. Du må også regne med at instrumentet må kalibreres for å vise riktig temp. Hvis ST60 manualen ikke kan brukes på ST50, tror jeg det kan bli vanskelig å finne noe på nettet.e.l. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.