Nautic Startet 6.April.2007 Del på Facebook Startet 6.April.2007 Jeg har en vindusviskermotor på båten min som slår 90 grader. Men jeg har kun et stort frontvindu og det er ønkelig med bare 1 stk viskermotor. Noen som vet om det finnes en motor men utslag på f.eks 150 eller opp til 180 grader? Sitér dette innlegget Link to post
Anonym Svart 6.April.2007 Del på Facebook Svart 6.April.2007 Kanskje du skal titte litt på Mercedes, de har jo som kjent kun en visker som regel.. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 6.April.2007 Del på Facebook Svart 6.April.2007 (redigert) Tror ikke dette vil bli noe problem, flere motorer leveres med justerbar vinkel... Redigert 6.April.2007 av bmo (see edit history) Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Nautic Svart 6.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2007 Jeg har sjekket flere, men ikke funnet noen. har du en link eller et tips på hvor jeg finner slike? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.