Laholm Startet 6.April.2007 Link til dette innlegget Startet 6.April.2007 En kamerat har kjøpt båt, der blant annet dette instrumentet har en imponerende plass på styreplassen. Det ser imidlertid ikke ut til å være koblet til noe som helst. Noen som har informasjon om hva det kan brukes til, annet enn å gjøre inntrykk på besøkende? Om noen i tillegg vet hvor man kan finne en manual, ville det selvsagt være enda mer gledelig! For meg ser det i utgangspunktet ut til å være en autopilot, men det fungerer i alle fall ikke slik det nå står. Sitér dette innlegget Laholm Link to post
kes Svart 6.April.2007 Link til dette innlegget Svart 6.April.2007 Søk på Google og du får 1160 svar. Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 6.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2007 Jeg startet med søk på Google og fikk 1180 svar. Navtrac er leverandør av ulikt utstyr, og for meg ser det ut til at denne spesielle (gjorde spesifisert søk uten å finne noe) er en autopilot. Er man enig i det? Sitér dette innlegget Laholm Link to post
bliss X Svart 6.April.2007 Link til dette innlegget Svart 6.April.2007 Satt akkurat å googlet jeg også, men har ikke funnet svaret. Hva står det øverst til høye på instrumentet sto ... e ? Sitér dette innlegget Link to post
gunped Svart 6.April.2007 Link til dette innlegget Svart 6.April.2007 Mener det er et Navtrac Stowe elektronisk kompass. Sitér dette innlegget Link to post
Laholm Svart 6.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2007 (redigert) Jeg er ikke helt sikker, men det starter med Sto og slutter på e. Bokstaven i mellom kan se ut som en stilisert w. Jeg fant ikke noe på Navtrec St men det kan jo hende du er mer heldig. Takk for innsatsen! Redigert: (Så svaret fra Gunped etter jeg skrev denne, han har nok kanskje rett!) Redigert 6.April.2007 av Laholm (see edit history) Sitér dette innlegget Laholm Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.