xGoRD Startet 7.April.2007 Link til dette innlegget Startet 7.April.2007 Hei Noen som har forslag på løsning til å få varme i en skibsplast 560 med utenbordsmotor? Hva bør slags kilde bør jeg satse på, bensin, gass, diesel Sliter også litt med dugg på rutene i fuktig vær.. Alle svar mottas med takk :) Sitér dette innlegget Link to post
Helge Svart 7.April.2007 Link til dette innlegget Svart 7.April.2007 I min Skibsplast 655 har jeg et Wallas 1800 varmeapparat med 3 dyser der den ene er plassert på (gjennom) dashbord under cockpit-glasset foran førerplassen. Den dysen er dreibar og man kan også styre vinkelen på luftutslippet. Dette fungerer meget bra. Skulle duggfjerning vært enda mer optimalt i min båt skulle jeg hatt en dyse til på babord side av dashbordet. Har også en dyse inne i kabin samt en nede ved dørken i cockpit. Drivstoff = lampeolje fra 4 liters kanner. Forbruk = ca 0,2 L/time på halv effekt og ca 0,4 L/time ved full effekt. Sitér dette innlegget Skibsplast 655 Selected m/Suzuki DF140, Skibsplast 450VS m/Yamaha90, Sunwin 14 m/Yamaha40, VEA 14 m/Mercury15, Suzumar 265 m/Tohatsu8, Pioner 8 m/Mercury5, Plastimar 8 m/Tohatsu5 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.