Guest havfrua Startet 25.November.2003 Link til dette innlegget Startet 25.November.2003 Jeg har en eldre Optimus gasskomfyr som trenger reparasjon av tennsikring samt generell overhaling. Er det noen som vet hvem som kan gjøre dette i Oslo-området ? Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 25.November.2003 Link til dette innlegget Svart 25.November.2003 Hei Optimus har egen butikk og verksted ved Abildsø i Oslo. Husker ikke adressen, men den finner du sikkert i telefonkatalogen. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Sigurd Svart 25.November.2003 Link til dette innlegget Svart 25.November.2003 Hei! Jeg tror kanskje det kan være lønnsomt å sjekke pris hos noen som driver med campingvogn. Det er store sjanser for at de kan gjøre jobben billigere, og de har som regel lang erfaring med gass. mvh Sigurd Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.