Geirh Startet 8.April.2007 Del på Facebook Startet 8.April.2007 Har en johnson 2 takter 9,9/15HK lang stamme på handa som er 2 år gammel,lite brukt og jeg kjenner han som har den. Da er det store spørsmålet som jeg trenger hjelp til:Hva skal man gi for en slik motor som er 2 år gammel. Han betalte selv 16000.- for 2 år siden. Håper noen kan hjelpe meg. Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 8.April.2007 Del på Facebook Svart 8.April.2007 (redigert) 12K syns jeg personlig den er verdt..... forutsatt at den fremstår som ny. Redigert 8.April.2007 av rago63 (see edit history) Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
Geirh Svart 8.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 8.April.2007 12K syns jeg personlig den er verdt..... forutsatt at den fremstår som ny. Går utifra at det er 12 tusen du mener Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 8.April.2007 Del på Facebook Svart 8.April.2007 Ja han mener 12000,-. k er forkortelse for "tusen". Sitér dette innlegget Link to post
Geirh Svart 9.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 9.April.2007 Ja han mener 12000,-. k er forkortelse for "tusen". Se der ja så lærte jeg noe nytt her inne på båtplassen i dag også Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.