Bonaqua Startet 8.April.2007 Del på Facebook Startet 8.April.2007 Noken som har fått laga/kjøpt baugspyd til Fjord 880 (86 mod)? Forslag til leverandør/produsent? Er ikkje interessert i "seilbåtvarianten" av røyr/teak, men vil ha støypt i glassfiber og om muleg i båtens originafarge. Muleg tilsvarande til Wiking 28 passar. Sitér dette innlegget Link to post
Janee Svart 13.Mars.2008 Del på Facebook Svart 13.Mars.2008 (redigert) Hei, Hvordan gikk dette? Fikk du tak i noe baugspyd til din Fjord 880? Uansett er det fortsatt lov å komme med tips dersom noen sitter med informasjon om emnet..... Redigert 13.Mars.2008 av Janee (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 13.Mars.2008 Del på Facebook Svart 13.Mars.2008 Hos meg ser det ut som på dette bildet. Fungerer bra, men mangler noe å holde meg fast i utpå der. Hvis noen har tips om en slags form for rekke elns., hadde det vært flott. Ellers er løsningen med ankeret også fin. Bortsett fra at vinsjen er i største laget. Sitér dette innlegget Link to post
Bonaqua Svart 4.Mai.2008 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2008 Ser ikkje så verst ut denne, Geir Frode. Har du produsent/leverandør/type? Har samme oppleg som deg med ankervinsj (men litt mindre :-) Andre som har opplysningar om baugspyd i glassfiber så gje eit ord. Sitér dette innlegget Link to post
GeirFrode Svart 4.Mai.2008 Del på Facebook Svart 4.Mai.2008 Dette tror jeg er noe standard greier. Det var montert på båten når jeg kjøpte den. Det som tidligere eier har gjort ekstra, er å sette på en modifisert strekkfisk eller noe sånt under plata. Den støtter fra baugspydet og ned inn på skrå i skroget. Så er det bare å justere til ønsket støtte/press oppunder. Det er veldig stødig og greit å gå på. I tillegg går rulla for ankerkjettingen gjennom der, slik at Bruce-ankeret henger helt oppunder uten at det er i veien. Sitér dette innlegget Link to post
horg Svart 4.Mai.2008 Del på Facebook Svart 4.Mai.2008 Det er vel levert av www.batsystem.se som leverer til de fleste utstyrbutikkene her på berget Sitér dette innlegget Link to post
stian83 Svart 3.Juni.2015 Del på Facebook Svart 3.Juni.2015 Noen som vet om glassfiber baugspyd til denne båttypen? Sitér dette innlegget Link to post
Biam1 Svart 2.August.2017 Del på Facebook Svart 2.August.2017 Løfter denne. Noen som har støpt Baugspyd til Fjord 880? Sitér dette innlegget Link to post
Biam1 Svart 15.April.2018 Del på Facebook Svart 15.April.2018 Noen? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.