topa Startet 8.April.2007 Link til dette innlegget Startet 8.April.2007 Det er mye negativt om Biltema her på forumet. Men nå vil jeg anbefale "Skrutrekker for slangeklemmer" (prod.12-005). Den har vendbar hylse for 6 og 7 mm slangeklemmer og bøyelig klinge , Kr 29,90. Jeg måtte nylig vri litt på pakkboksen p.g.a føringa til fettslangen og da måtte jeg løsne 4 slangeklemmer. Med dette produktet gikk dette veldig greit. Trekkereren glir ikke ut av sporet som en vanlig flattrekker alltid gjør, og med bøyelig håndtak var det lett å komme til. Dette er mitt beste kjøp på lenge til den prisen og noe alle bør ha i båt. Sitér dette innlegget Link to post
roaldbj Svart 8.April.2007 Link til dette innlegget Svart 8.April.2007 (redigert) Vil gjerne understreke at jeg ikke har noen alminnelig negativ oppfatning av verktøy fra Biltema. Jeg har mye Biltema verktøy ombord. Ved hver motor har jeg eksempelvis hengt opp et lite fastnøkkelsett fra Biltema, som vist på bildet: Har sett på prod nr 12- 005 fra Biltema - interessant med vendbar bit, og det kommer til å inngå i verktøysettet ombord. Redigert 8.April.2007 av roaldbj (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.