oddgeir Startet 8.April.2007 Link til dette innlegget Startet 8.April.2007 Er det noen av de ærede redere som kan fortelle meg hvor jeg får tak i cockpitbord som passer til en withlock pidetall? Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Mini Svart 9.April.2007 Link til dette innlegget Svart 9.April.2007 Ring importøren Leif H. Strøm AS og spør etter nærmeste forhandler. Husker ikke nummeret, men de holder til i Oslo. Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 9.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2007 Tusen takk. Da skal jeg klare resten selv. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
oddgeir Svart 10.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2007 Jeg snakket med importøren i dag, og han anbefalte at jeg rett og slett laget et bord selv, og kun kjøpt beslagene med ham. Årsaken var at disse bordene er sinnsykt dyre. Så da lurer jeg på hvordan i all verden går jeg frem for å bygge et slikt bord? Hvilke materialer bruker jeg, limer jeg eller bruker jeg syrefaste skruer, eller kanskje begge deler? Olje, lakk, begge deler? Dette blir en utfordring for en "pencilpusher" som meg. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Gunga Din Svart 10.April.2007 Link til dette innlegget Svart 10.April.2007 (redigert) hej oddgeir jag kjöpte mitt på Hjertmans...... koster runt tusenlappen sök på klaffbord jag satte gångjärn under flaskstellet + ett par teleskop stagfesten...så att allt er på plass hele tiden Redigert 10.April.2007 av Gunga Din (see edit history) Sitér dette innlegget S/Y Gunga Din Link to post
oddgeir Svart 10.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2007 Tack så mycket Gunga. Da slipper jeg å holde på med noe som jeg ikke kan. Fant noe lignende hos Seasea også. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.