Johan Weltzien Startet 8.April.2007 Del på Facebook Startet 8.April.2007 (redigert) Hei Jeg har et ekkolodd som heter FUSO fec-820. Nå har det seg slik at kona har ryddet vekk manualen til loddet, og den er dermed å anse som tapt. Er det noen der ute som vet om det er mulig å få tak i en manual enten til dette loddet eller lignende lodd FEC-1020 f.eks. Loddet er et videolodd produsert rundt 1997. Johan Weltzien Redigert 8.April.2007 av Johan Weltzien (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 9.April.2007 Del på Facebook Svart 9.April.2007 Så vidt jeg vet er det et Furuno ekkolodd. Har kun bruksanvisning for Fuso 405 men Furono Norge burde kunne hjelpe deg hvis du ikke får napp her. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 9.April.2007 Del på Facebook Svart 9.April.2007 Du kan jo se om du finner ett som ligner her Sitér dette innlegget Link to post
Høvdingen Svart 9.April.2007 Del på Facebook Svart 9.April.2007 Nå har det seg slik at kona har ryddet vekk manualen til loddet, og den er dermed å anse som tapt. Kjøp deg safe!! Sitér dette innlegget Link to post
Johan Weltzien Svart 10.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 10.April.2007 Takk for tilbakemelding. Jeg har sjekket Furuno,og fant ikke et lignende lodd, men jeg fant et likt som het KODEN. Jeg lurer på om ditt Fusolodd har fin justering av signalene? MVH Johan Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Er ikke furono og Koden samme fabrikken da ? Finjustering av signalene, tenker du da på gain ? Kjører ekkoloddet og alle instillingene på det i auto som virker veldig fint. Sitér dette innlegget Link to post
Johan Weltzien Svart 12.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 12.April.2007 (redigert) Nå her jeg funnet loddet i flere versjoner, men ingen med Fuso. I resten av verden, utenom Asia, heter det Si-tex gvs-108. Jeg har mailet de aktuelle leverandørene og håper problemet er løst. Johan Weltzien Redigert 12.April.2007 av Johan Weltzien (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.