Trude III Startet 9.April.2007 Link til dette innlegget Startet 9.April.2007 (redigert) Hei, Familien har leid et feriehus på Nøtterøy i 2 uker i sommer 30/6-14/7) . Tettstedet heter Teie og det ligger en stor båthavn rett i nærheten. Det jeg selvfølgelig drømmer om er jo å få leiet en gjesteplass til min Viksund 900 (3,5 -4 meter innvendig) i denne perioden. Kan sikkert byttelåne med min båtplass i Oslo (Frognerkilen ) hvis det er av interesse. Hvis "noen kjenner noen" eller har et tips om hvor jeg kan henvede meg hadde jeg blitt veldig glad! Hilsen Harald L Redigert 9.April.2007 av Harald L (see edit history) Sitér dette innlegget Trude III Link to post
roaldbj Svart 9.April.2007 Link til dette innlegget Svart 9.April.2007 Jeg kan ikke hjelpe deg med denne konkrete saken, men det bekymrer meg litt hvor lite fleksible vi er i Norge når det gjelder å anvende ledige hvaneplasser om sommeren. I danske og tyske havner er det helt vanlig å henge opp røde og grønne skilt ved båtplassen for å vise om den er opptatt eller ledig for andre seilende. Ofte er det "havnekapteinen" som organiserer dette. I vår egen havn har vi ikke slikt opplegg. Om sommeren er jeg ofte borte 6 uker sammenhengende og synes det er synd at ikke andre kan benytte havneplassen i Son. Jegt tror ikke tettstedet Son hadde tapt penger på dette. Sitér dette innlegget Link to post
Enzo Svart 11.April.2007 Link til dette innlegget Svart 11.April.2007 http://www.nmdrift.no/ Her skal de visstnok leie ut korttidsplasser så du kan jo prøve å ringe og høre. Kalvetangen er max 5min med bil fra Teie. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.