Spitfire Startet 10.April.2007 Del på Facebook Startet 10.April.2007 (redigert) Finnes det noen sider på nettet som kan fortelle hva som er rett propell til din båt? Har funnet ett par, men der må man fylle ut ett skjema og betale penger... Orker ikke vente eller betale for slikt. Finnes det noen andre sider på om dette på nettet som er gratis? EDIT: Gjerne også noen linker til nettbutikker med billige propeller.... Redigert 10.April.2007 av Spitfire (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KJETIL_G Svart 10.April.2007 Del på Facebook Svart 10.April.2007 Hallo Jeg ringte Volvo Penta de var meget bejelplige på min båt Sjekket med flere (utfylling av skjemaer)fikk faktisk svar fra alle utenom progress. Sitér dette innlegget Link to post
Ojda Svart 10.April.2007 Del på Facebook Svart 10.April.2007 Ville bare skyte inn at jeg fikk all den hjelp jeg kunne ønske fra progress. Nå venter jeg bare på boringen så skulle alt være i box. Kansje en ide og fore leverandør med de data de ønsker og be om tilbud. Sitér dette innlegget Den som venter på noe godt kan gjerne vente litt til. Link to post
Sequoia Svart 10.April.2007 Del på Facebook Svart 10.April.2007 Denne er vel ikke dum? Mercury Propellers Sitér dette innlegget Link to post
Gutek Svart 10.April.2007 Del på Facebook Svart 10.April.2007 Skriv Propcalc i sølefeltet for Googl så er du reddet ! Gutek Sitér dette innlegget Link to post
Gutek Svart 10.April.2007 Del på Facebook Svart 10.April.2007 Det var meningen å skrive søkefeltet !!!!!! Gutek Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.