Jump to content

Hvor mange har konvertert til båt (fra bobil, hytte....)?

olpi

298 medlemmer har stemt

MENINGSMÅLINGEN ER IKKE SYNLIG FOR GJESTER: Vennligst Logg inn eller registrer for å se og delta.

Recommended Posts

Den funka jo den..

Jeg har forøvrig aldri byttet hverken fra eller til det ene..

Jeg har ganske enkelt hytte, campingvogn, og båt..

-Hytte er fint om vintern, skikkelige gutteturer og annet..

-Campingvogna passer fint på Rally i både sverige og norge, der har det blitt mange timer med kompisene, derfor skal vogna snart byttes ut.

-Båten er livet, hjemmet, og et fint sted å være til daglig..

Etter at Amica kom i vårt eie har campingvogna bare vært ute av garasjen når vi har trengt ekstra gjestesenger. Sikkert dumt å betale både forsikring og vegavgift på noe som ikke blir brukt, men det kan jo være at matrosene ønsker å bruken den en gang i fremtiden. Hytta ligger 500 m hjemmefra og er for jakt og fine dager i solveggen tidlig på våren, før vi har fått båten på vannet.

mvh

Ella

"Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)
Amicas blogg
Jøa kystlag

...Sikkert dumt å betale både forsikring og vegavgift på noe som ikke blir brukt, men det kan jo være at matrosene ønsker å bruken den en gang i fremtiden. ...

Ja, det skulle jeg mene var litt dumt. For det koster vel ikke allverden å registrere en campingvogn? Er ikke det som tilhengere forøvrig, altså ingenting? I så fall synes jeg du bør levere inn skiltene og si opp forsikringen inntil matrosene evt. trenger vogna.

Ronald

Vi hadde både camingvogn og båt men det gikk på hvor mye vi brukte det når du har barn som krever at vi følger opp med deres interesser

som er turn og ridning så ble vogna stort sett stående der,mens båten kunne jeg ta ut alene bare for en time eller en dagstur eller weekend

så vogna måtte vike man kan ikke ha alt eller for da er det tingene som har deg.

:sailing::sailing::cheers: Flottvår snart sommer :cheers:

Ja, det skulle jeg mene var litt dumt. For det koster vel ikke allverden å registrere en campingvogn? Er ikke det som tilhengere forøvrig, altså ingenting? I så fall synes jeg du bør levere inn skiltene og si opp forsikringen inntil matrosene evt. trenger vogna.

Ronald

Var kanskje litt klønete det jeg sa (skrev), matrosene er begge over 20 og innehar førerkort. Den eldste har både førerkort og bil som gir han tillatelse til å kjøre med vogna, så jeg ser ikke bort fra at det kan bli aktuellt å låne vogna i nærmest framtid. Ellers har vi ikke undersøkt hva det vil koste å registrere vogna på nytt. Den holder på å bli gammel og trett av dage, så det er uaktuellt å selge den, men den har gjort sin nytte og vi har hatt mange fine ferier i den da barna var små. Heretter blir det nok bare båt for oss gamlingene.

Ella

"Ja ha, ho e blank no, Folda;berre helgedagen. Men du skal få sjå henne ein dag når ho snakkar alvor. Da er ho eit vaksemenneske." (Olav Duun)
Amicas blogg
Jøa kystlag

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...