Fred Startet 10.April.2007 Link til dette innlegget Startet 10.April.2007 Er det noen som ikke ønsker å benytte seg av plassen sin denne sessongen? Jeg kunne tenkt meg å leie en 2,5 eller 3 meter. Har forøvrig en 2,25 plass ledig om jeg skulle finne en annen plass. Forresten mange på forumet her som har båten sin i denne eller nærliggende marinaer? Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 10.April.2007 Link til dette innlegget Svart 10.April.2007 (redigert) Ligger på Walberg og er veldig fornøyd. Vi ses kanskje på vannet i sommer. Har du vimpel? Redigert 10.April.2007 av Marø (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fred Svart 10.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 10.April.2007 Det gjør vi helt sikkert! Foreløpig dårlig med vimpel... kanskje skaffe en med hjemmehavna? hvordan fungerer egentlig dette`? Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 10.April.2007 Link til dette innlegget Svart 10.April.2007 Ser alltid etter båter med vimpel fra baatplassen.no. Alltid hyggelig å treffe folk herfra. Sitér dette innlegget Link to post
Fred Svart 11.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2007 en slik vimpel får man vel tak i her inne? Sitér dette innlegget Link to post
fredriksen Svart 11.April.2007 Link til dette innlegget Svart 11.April.2007 Yepp Fred, det finner du her! :-) steinar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.