Staværingen Startet 11.April.2007 Del på Facebook Startet 11.April.2007 Hei. Jeg skal sette navn på båten, å da lurer jeg på om dere har tips om hvor det er best/ enklest/ billigst å få tak i selvklebende bokstaver, eller som lager hele dekoren. Er det noen som har sånt i Trondheimsdistriktet? Sitér dette innlegget Link to post
S/Y EIMY Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 http://profila.no i Trondheim fikser dette Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 (redigert) Ja. Se her inne på www.profila.no Tror dette er bra saker.. Lagt til: SY Eimy var raskere enn meg Redigert 11.April.2007 av Seilaren (see edit history) Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
KJETIL_G Svart 11.April.2007 Del på Facebook Svart 11.April.2007 Har nettopp satt på ett merke fra profila(DOFFEN II) Virker som det er bra kvalitet på det Sitér dette innlegget Link to post
Staværingen Svart 11.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 11.April.2007 Får vel ta meg en tur innom Profilia så får jeg vel d jeg trenger der tenker jeg. Så blir det å bestemme seg for form og størrelse. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 14.April.2008 Del på Facebook Svart 14.April.2008 Noen som vet hvor lang leveringstid profila har? Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
bjorngb Svart 14.April.2008 Del på Facebook Svart 14.April.2008 Vi bestilte fra Profilia i fjor - uten å ha satt dekoren på båten enda.... De var raske med levering, og svarte raskt på spørsmål vi hadde. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 14.April.2008 Del på Facebook Svart 14.April.2008 ok. Jeg bestilte navn på fredag, men de har nok ikke fått registert det før i dag. Hadde tenkt og hive båten på vannet torsdag, men det går kanskje greit og lime det på fra lettbåten eller fra en brygge også. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Akult Svart 14.April.2008 Del på Facebook Svart 14.April.2008 Noen som vet hvor lang leveringstid profila har? Jeg bestilte noe enkle greier 20. mars, men har enda ikke fått det. Purret i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 14.April.2008 Del på Facebook Svart 14.April.2008 jeg kjøpte merker nettopp fra www.bratec.no. Kjapt og greit. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Whistler Svart 14.April.2008 Del på Facebook Svart 14.April.2008 Kjøpte fra Profilia i fjor. Betalte på forskudd. Grei leveringstid og greitt produkt. Sitér dette innlegget Jeg bygger har bygd en Glen-L Zip Link to post
Seilaren Svart 14.April.2008 Del på Facebook Svart 14.April.2008 Litt forskjellige erfaringer Får håpe det bare er Akult de hadde lyst til å irritere litt... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Sydvesten Svart 14.April.2008 Del på Facebook Svart 14.April.2008 Jeg bestilte noe enkle greier 20. mars, men har enda ikke fått det. Purret i dag. Dette var ikke bra, om jeg ikke husker feil så brukte de som navnet på "gammelbåten" i allefall som reklame i hele fjor sommer Sitér dette innlegget Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utførtJohann Wolfgang von Goethe 1749-1832 Link to post
Akult Svart 14.April.2008 Del på Facebook Svart 14.April.2008 Jeg har handlet hos dem tidligere, da gikk det veldig kjapt. De fikk den gang lov å bruke bilder fra båten i reklamen. Denne gangen valgte jeg å overføre penger til deres konto mede referanse til ordre-nummer - iht. beskrevet prosedyre - i stedet for å bruke kort. Det er mulig de har hatt en glipp. Jeg får gi dem en sjanse før jeg dømmer dem. Sitér dette innlegget Link to post
Akult Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Fikk følgende svar fra Profila i dag: Virker som om denne kan ha forsvunnet i posten? Men i normale tilfeller kommer slike sendinger i retur til oss. Skjer ingenting i løpet av èn uke, ta kontakt igjen, og vi lager nye som vi sender deg. Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Jeg fikk mine i dag allerede :flag: Da rekker jeg å få dem på båten før den skal på sjøen Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Baywatch Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 Profila leverte ekstremt kjapt til meg. Bestilte i forrige uke en gang, og fikk opplyst at bestillingen skulle behandles så snart pengene var satt inn på konto. Dette fikk jeg først somlet meg til å gjøre på søndag, og i dag kom pakken. Det kaller jeg rask service Sitér dette innlegget Link to post
Framtia Svart 15.April.2008 Del på Facebook Svart 15.April.2008 (redigert) Bratec som jeg brukte leverte merkene sammen med giroen i forsendelsen. Hyggelig med firma som viser kunden tillit - færre og færre slike. Redigert 15.April.2008 av ktpriv (see edit history) Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Akult Svart 20.Mai.2008 Del på Facebook Svart 20.Mai.2008 Fikk følgende svar fra Profila i dag: Virker som om denne kan ha forsvunnet i posten? Men i normale tilfeller kommer slike sendinger i retur til oss. Skjer ingenting i løpet av èn uke, ta kontakt igjen, og vi lager nye som vi sender deg. Posten skal frem - het det en gang. Men det er visst svunnen tid. For andre gang har posten rotet bort pakken. Den første forsvant. Profila lagde nytt navnemerke uten kostnad, og jeg fikk hentelapp fra posten. Når jeg kommer på postkontoret (hvilket er en skranke i bydelens lokale Rimi-butikk) så greier de ikke finne pakken. Og de hevder også å ikke kunne etterlyse den før det er gått 14 dager da dette er en uregistrert pakke. Siden Profila sender uregistrerte pakker, så hadde de kanskje lagd det for tredje gang om jeg hadde spurt. Men det er vel jeg som må ta ta belastningen når Posten surrer bort uregistrerte pakker. Uansett - jeg gav opp hele greia og gikk til en liten bedrift som heter Autoreklame her i Stavanger. Der ordnet de det hele på under en time til samme pris. Men jeg syns det er godt gjort av Posten - tenk å surre bort samme forsendelse to ganger... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.