Jump to content

Noen som selger navn / dekor i Trondheimsdistriktet?

Staværingen

Recommended Posts

• 1 år senere...
Jeg bestilte noe enkle greier 20. mars, men har enda ikke fått det. Purret i dag.

Dette var ikke bra, om jeg ikke husker feil så brukte de som navnet på "gammelbåten" i allefall som reklame i hele fjor sommer

Tar forbehold om skrivefeil i alle mine innlegg, slik at de som utelukkende er opptatt av mine skrivefeil og meg som person kan kose seg med det de kan.. Mine innlegg er også basert på min mening og oppfatning omkring temaer både her på forumet og i samfunnet ellers, dette gjelder også om det ikke er tatt eksplisitt forbehold om det i selve innlegget.. :smiley:

Det er bare de som føler seg underlegne som er beskjedne - de dyktige fryder seg over det de har utført
Johann Wolfgang von Goethe 1749-1832

Jeg har handlet hos dem tidligere, da gikk det veldig kjapt. De fikk den gang lov å bruke bilder fra båten i reklamen.

Denne gangen valgte jeg å overføre penger til deres konto mede referanse til ordre-nummer - iht. beskrevet prosedyre - i stedet for å bruke kort. Det er mulig de har hatt en glipp. Jeg får gi dem en sjanse før jeg dømmer dem.

• 1 måned senere...
Fikk følgende svar fra Profila i dag:

Virker som om denne kan ha forsvunnet i posten? Men i normale tilfeller kommer slike sendinger i retur til oss. Skjer ingenting i løpet av èn uke, ta kontakt igjen, og vi lager nye som vi sender deg.

Posten skal frem - het det en gang. Men det er visst svunnen tid.

For andre gang har posten rotet bort pakken. Den første forsvant. Profila lagde nytt navnemerke uten kostnad, og jeg fikk hentelapp fra posten. Når jeg kommer på postkontoret (hvilket er en skranke i bydelens lokale Rimi-butikk) så greier de ikke finne pakken. Og de hevder også å ikke kunne etterlyse den før det er gått 14 dager da dette er en uregistrert pakke.

Siden Profila sender uregistrerte pakker, så hadde de kanskje lagd det for tredje gang om jeg hadde spurt. Men det er vel jeg som må ta ta belastningen når Posten surrer bort uregistrerte pakker. Uansett - jeg gav opp hele greia og gikk til en liten bedrift som heter Autoreklame her i Stavanger. Der ordnet de det hele på under en time til samme pris.

Men jeg syns det er godt gjort av Posten - tenk å surre bort samme forsendelse to ganger... :wflag:

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...