ExuZ Startet 12.April.2007 Del på Facebook Startet 12.April.2007 Hei Jeg er den stolte eier av en liten 21år gammel plast båt, med stor motor og mye bråk. men den har en liten ripe i lakken, eller snarere sagt, den har i årenes løp blitt gul. Dette skal etter sigende være moten nå for tiden, men personlig så foretrekker jeg klassisk hvitt utseende. Derfor lurer jeg på om det er noen her på forumet som vet hvordan jeg kan få "reversert" solmodningen, og bringe frem den fine hvitfargen som båten en gang hadde. på forhånd, takk Sitér dette innlegget Link to post
Linn Christina Svart 12.April.2007 Del på Facebook Svart 12.April.2007 (redigert) Tror jeg hadde prøvd å rubbe hele båten med Hugo el. lignende. Den trenger rubbing deretter polering og voks, så har du sansynligvis fargen tilbake. Det er en del arbeid, men sluttresultatet er det som teller. Ellers gratulerer som ny medlem av BP... Redigert 12.April.2007 av Linn Christina (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Gullfisk Svart 13.April.2007 Del på Facebook Svart 13.April.2007 Har god erfaring med Autosol og poleringsmaskin. Mitt inntrykk er at den ikke "sliter" så mye om hugos. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.