M/S Bastard Startet 28.November.2003 Del på Facebook Startet 28.November.2003 Noen som har formening om hva det vil koste og frakte en båt på 33 fot denne strekningen. Jeg fant et objekt jeg ble litt sugen på Per Sitér dette innlegget Link to post
Nils Svart 28.November.2003 Del på Facebook Svart 28.November.2003 Spørs om du ikkje kjem eit stykke med flybillett og mat til mannskapet... Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 28.November.2003 Del på Facebook Svart 28.November.2003 Spørs om du ikkje kjem eit stykke med flybillett og mat til mannskapet... Jo det er klart, men samtidig må han vel også regne noen liter diesel på turen bort, det er jo et par hundre mil I alvor snakk bastard; har du sett båten? Jeg er på Hundvåg imorgen og kunne eventuelt ta en liten titt for å formidle deg mitt inntrykk av båten? mvh Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Sigurd Svart 28.November.2003 Del på Facebook Svart 28.November.2003 Noen som har formening om hva det vil koste og frakte en båt på 33 fot denne strekningen. Jeg fant et objekt jeg ble litt sugen på Per Hei! Har ferie til langt utpå nyåret. Trenger du mannskap/skipper tar jeg gjerne turen til selvkost. Tog er greit nok. Tar forbehold i at båten er sjødyktig og gjør min 7kn. Jeg kan holde nødvendig nav utstyr. mvh Sigurd Sitér dette innlegget Link to post
M/S Bastard Svart 28.November.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.November.2003 Jo det er klart, men samtidig må han vel også regne noen liter diesel på turen bort, det er jo et par hundre mil I alvor snakk bastard; har du sett båten? Jeg er på Hundvåg imorgen og kunne eventuelt ta en liten titt for å formidle deg mitt inntrykk av båten? mvh Poseidon Hjertelig takk for det! Sjekk autodb under motorbåt, velg fylke rogaland. motorkrysser kr. 25000,- i ukentlig bruk. sjekk skroget!!!! Hvis du har mulighet! Per Chr Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 28.November.2003 Del på Facebook Svart 28.November.2003 Hei igjen, Båten er ukjent for meg, og jeg må vel innrømme at bildene ikke gir det aller beste førsteinntrykket, men jeg stikker bortom i løpet av morgendagen, så hører du fra meg. mvh Jan / Poseidon Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
eysteind Svart 29.November.2003 Del på Facebook Svart 29.November.2003 Såg fin ut på bildet. Masse båt for penga, iallefall! Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 29.November.2003 Del på Facebook Svart 29.November.2003 Fin og fin...... Sitér dette innlegget Link to post
Sebaldus Svart 29.November.2003 Del på Facebook Svart 29.November.2003 Den går i alle fall rimelig godt med såpass liten motor! Og så kan man danse i byssen! Men det kan sikkert bli en veldig fint båt, følger sikkert med en del utstyr også. Sitér dette innlegget Link to post
Jonny Svart 29.November.2003 Del på Facebook Svart 29.November.2003 Men det kan sikkert bli en veldig fint båt, følger sikkert med en del utstyr også.Ja, og så har den jo terrasse. Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 29.November.2003 Del på Facebook Svart 29.November.2003 Hjertelig takk for det! Sjekk autodb under motorbåt, velg fylke rogaland. motorkrysser kr. 25000,- i ukentlig bruk. sjekk skroget!!!! Hvis du har mulighet! Per Chr Hei igjen Per Chr. Jeg har nå vært ombord, snakket med selgeren og foretatt en overfladisk vurdering av båten. Mangt og meget kunne ha vært sagt, men for å sitere selgeren så er det vel egentlig motor, gear og varmeovnen han tar betalt for - og det er nok også det eneste rette Selv ville jeg ikke ha gått rundt Jæren med båten, jeg ville ikke engang følt meg vel med å slepe den rundt Jæren ...... mvh Poseidon PS Siden i kveld skal jeg sende deg en mail med litt nærmere opplysninger og kanskje et par bilder. DS Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
M/S Bastard Svart 29.November.2003 Emnestarter Del på Facebook Svart 29.November.2003 Hjertelig takk Poseidon! Tenkte meg at det ikke var en "veldig bra båt" Jeg er vanligvis ikke så nøye på utseende og sånn bare skrog er i bra stand. Så det blir nok ikke kjøp av båt da. Men takk for bryderiet skal du ha! Per Chr Sitér dette innlegget Link to post
Eppa Svart 29.November.2003 Del på Facebook Svart 29.November.2003 Båten ligger rett nedenfor der jeg bor. Glem den. Den ser fæl ut. Eppa Sitér dette innlegget Link to post
Sabeltann Svart 29.November.2003 Del på Facebook Svart 29.November.2003 Sendte min andre veien med norcargo da måtte jeg bla opp 11 blanke, men da ble den heist rett om bord i oslo og satt pent på vannet i tananger, meget greit og trygt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.