Jump to content

Transport Rogaland(Hundvåg) Vestfold

M/S Bastard

Recommended Posts

Spørs om du ikkje kjem eit stykke med flybillett og mat til mannskapet... :cheers:

Jo det er klart, men samtidig må han vel også regne noen liter diesel på turen bort, det er jo et par hundre mil :drink:

I alvor snakk bastard; har du sett båten?

Jeg er på Hundvåg imorgen og kunne eventuelt ta en liten titt for å formidle deg mitt inntrykk av båten?

mvh

Poseidon

Med vennlig hilsen POSEIDON

Noen som har formening om hva det vil koste og frakte en båt på 33 fot denne strekningen.

Jeg fant et objekt jeg ble litt sugen på :cheers:

Per

Hei!

Har ferie til langt utpå nyåret. Trenger du mannskap/skipper tar jeg gjerne turen til selvkost. Tog er greit nok. Tar forbehold i at båten er sjødyktig og gjør min 7kn. Jeg kan holde nødvendig nav utstyr.

mvh

Sigurd

Jo det er klart, men samtidig må han vel også regne noen liter diesel på turen bort, det er jo et par hundre mil :cheers:

I alvor snakk bastard; har du sett båten?

Jeg er på Hundvåg imorgen og kunne eventuelt ta en liten titt for å formidle deg mitt inntrykk av båten?

mvh

Poseidon

Hjertelig takk for det!

Sjekk autodb under motorbåt, velg fylke rogaland.

motorkrysser kr. 25000,- i ukentlig bruk.

sjekk skroget!!!! Hvis du har mulighet!

Per Chr

Hjertelig takk for det!

Sjekk autodb under motorbåt, velg fylke rogaland.

motorkrysser kr. 25000,- i ukentlig bruk.

sjekk skroget!!!! Hvis du har mulighet!

Per Chr

Hei igjen Per Chr.

Jeg har nå vært ombord, snakket med selgeren og foretatt en overfladisk vurdering av båten. Mangt og meget kunne ha vært sagt, men for å sitere selgeren så er det vel egentlig motor, gear og varmeovnen han tar betalt for   -   og det er nok også det eneste rette  :smiley:

Selv ville jeg ikke ha gått rundt Jæren med båten, jeg ville ikke engang følt meg vel med å slepe den rundt Jæren ......

mvh

Poseidon

PS

Siden i kveld skal jeg sende deg en mail med litt nærmere opplysninger og kanskje et par bilder.

DS

Med vennlig hilsen POSEIDON

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...