Jump to content

Sparkling under vannlinjen

tomeriks

Recommended Posts

Går nå mot slutten av mitt prosjekt med renskraping av bunnstoff. Er klar for å begynne å sparkle, og da lurer jeg på hvilken type sparkel jeg kan bruke..

De fleste steder står det at man skal bruke epoksysparkel, men har i dag snakket med en forhandler som mener det går fint å bruke glassfibersparkel (er mye billigere i innkjøp..). Sparklingen har jeg hørt skal være noe av den viktigste jobben for å forhindre ev plastpest.

Når jeg er ferdig med å sparkle skal båten settes inn med 3 lag Joutn anti pest, som også lager en vantett hinne..

Noen som har litt peilign som kan svare meg på dette??

rart det der at " de gretne gamle gubber" her på forumet nok en gang hevder at noe fra biltema ikkje holder mål på syltynt grunnlag. sikter da ikkje til Hank, men beskjeden som òg han tydeligvis har fått her. virker til at det er navnet på boksen/delen som er viktigst! dette her gjentar seg gang på gang på gang. og om noen er ute med et D.I.Y. spørsmål så er de på plass med sine nei nei nei dette er helt umulig å gjennomføre uten de "originale" deler med rette logoen på og sine "lykke til" (med å mislykkes). dette er utrolig deprimerende over tid- at denne gubbeligaen skal dømme nord og ned ALT som ikkje er slik som dei sjøl trur det må gjøres. dvs gå til din lokale verksted og la de gjøre jobben og gud forby om det viser seg mekanikeren der har et pipesett fra Biltema.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...