MartinN Startet 15.April.2007 Del på Facebook Startet 15.April.2007 (redigert) Hei, Kan noen enkelt og i korte trekk fortelle meg gangen i å trekke om lugaren og hvilke produkter som anbefales? Setter pris hvis noen gidder å liste opp rekkefølgen av arbeidet! I min lugar nå er det rett og slag bare glassfibervegger, hva gjør jeg for å at resultatet skal bli best mulig og mest mulig holdbart og lydisolerende? Jeg vurderer å benytte følgende stoff (god idè eller ikke?).. http://www.stoffogstil.no/bolig99/bhoved1.htm Stoffet finner du under "Møbelstoff" Skai Vare nr.: 820583 Farve: Lys grå Kvalitet: 50% bomull, 50% polyester Bredde: 135 cm Vask: Tørkes av Krymp ca.: Ingen Pris pr. m. kr.: 54,95 Har et spørsmål til: Hvordan i all verden fester man treverk til en glassfibervegg i en båt? Boring? Liming? Takker for alle svar! Martin Redigert 15.April.2007 av MartinN (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Slagskibet Svart 15.April.2007 Del på Facebook Svart 15.April.2007 Lekt ut. Lektene kan du lime med feks TEC7. Tilpass Meranti og lim skogtrekket til det. TRor du burde velge noe annet en bomullsstoff. Hva med Skai ? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.