Viksund Bravo Svart 24.April.2007 Link til dette innlegget Svart 24.April.2007 Enig i at det tok spesiellt hardt på bunnstoffet, ja. Stoler ikke helt på slike vidundermidler iallefall. Tror gode produkter selger seg selv etter "jungeltelegraf-prinsippet", uten slike "reklamefilmer". Sitér dette innlegget Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post
Bryant Svart 27.April.2007 Link til dette innlegget Svart 27.April.2007 (redigert) Denne er utrolig bra på matt og oksydert gelcoat. Jeg har benyttet den på båten min etter å blitt anbefalt den av erfarne båtbyggere på SeaKing i Fredrikstad. Og de selger Autosol, Hugo og masse annet i butikken sin. Jeg trodde den blå skrogsiden min var lyseblå og falmet. Spesielt ille var det bak. Nå glanser skrogsiden i dyp mørk marineblå. Etter en omgang med Watski Yacht Rubbing og maskin ser båten min ut som om den er ny. Kunne se resultatet med en gang. Helt utrolig resultat, og jeg har forsøkt det meste av poleringsprodukter. Redigert 27.April.2007 av Bryant (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Melvin Svart 27.April.2007 Link til dette innlegget Svart 27.April.2007 Hei! Sliter også med matt gelcoat og spesielt på svarte felt og striper på båten. Leser om MaxWax akrylpasta. Er dette et rubbingmiddel og hvor er det å få kjøpt i Oslo m/omegn? Ha en fin båthelg! Melvin Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.