oddgeir Startet 17.April.2007 Del på Facebook Startet 17.April.2007 Kan noen tipse meg om et bra verksted som kan utføre forsikringsreparasjon på seilbåten min? Jeg ble påkjørt av en annen båt i fjor, og fikk ødelagt ankerrulle, rekkestøtter, pushpit, mm. Ingen plastskader så vidt jeg kan se. Jeg viste frem båten for et verksted i august i fjor, og ble lovet at dette ikke var noe problem. De knipset flere bilder, og alt virket tilforlatelig, men fortsatt har ingenting skjedd, til tross for utallige purringer, utsettelser og nye løfter. Jeg er derfor på jakt etter et annet verksted. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Bitteliten Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 (redigert) Du er jo litt seint ute nå da egentlig - mange som lover og lover nå uten å holde det i båtbransjen. Så langt har jeg gode erfaringer med Framnæs Maritime i Sandefjord. Har hatt båten der i vinter og de har gjort noe småtteri med båten utover service, opplag og vårklargjøring. Vet at de har mye å gjøre - men kan hende de kan hjelpe deg. Kontaktperson er Joachim. Redigert 17.April.2007 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
giver Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 Hei Jeg har akkurat brukt Bærum Plastservice på Holmen i Asker til skifting av to skroggjennomføringer. Kan ikke si at jeg er fornøyd med hva de har gjort hittil, men skal ikke dømme dem nord og ned før jeg får faktura. Man får man betaler for, men det kanskje ikke så veldig viktig når forsikring betaler. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
CB. Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 Håper du legger ut fakturaen her........ etter at du har kommet deg over hakesleppet og de største frustrasjonene Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
Mouche Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 HeiJeg har akkurat brukt Bærum Plastservice på Holmen i Asker til skifting av to skroggjennomføringer. Kan ikke si at jeg er fornøyd med hva de har gjort hittil, men skal ikke dømme dem nord og ned før jeg får faktura. Kan du utdype det litt mer for hvis, eller når, jeg trenger hjelp til plastarbeid osv så er det det første navnet jeg kommer på! Dessuten så er de jo "rett rundt hjørnet" for meg. Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
CB. Svart 17.April.2007 Del på Facebook Svart 17.April.2007 Enig med mouche, selv om jeg vet de er dyre så er det greit å vite om de gjør en god jobb eller ikke Sitér dette innlegget Sport og fritid M.W.Lem. Kano, kajakk, Sommer og vintersport Link to post
giver Svart 18.April.2007 Del på Facebook Svart 18.April.2007 Hei De gamle gjennomføringene ble ikke skrudd ut men kappet med vinkelsliper på utsiden. Rundt den ene gjennomføringen var de helt nede på glassfiberen uten og bygge opp igjen før ny gjennomføring ble skrudd på med mye tettemiddel. (trolig sikaflex). Døren på båten stod åpen og stigen opp til båten stod der i 2 døgn uten tilsyn. mvh giver Sitér dette innlegget Link to post
Javi Svart 18.April.2007 Del på Facebook Svart 18.April.2007 Hei Oddgeir! Jeg ser at du holder til på Nesodden. Det finnes et firma i Drøbak som tar slike jobber. Har ikke brukt dem selv, men har ikke hørt noe negativt om dem. Høibraaten Båtservice AS Tomtav. 9, 1440 Drøbak 908 33 380 Sitér dette innlegget Link to post
oddgeir Svart 18.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 18.April.2007 Hjertelig takk for alle innspill. Jeg er blitt ført bak lyset siden september, så nå får vi se om vi finner noen som kan hjelpe meg. Sitér dette innlegget "hvis vannlinje er det viktigste.... kjøp en tømmerstokk" (Lano2) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.