Jump to content

Montering av ekkolodd i Master 680, 1978 mod.

Mannenigata

Recommended Posts

Kommentar fra moderator:

Emnetittelen er endret, var opprinnelig Ekkolodd.

Emnetittelen skal fortelle hva emnet handler om. Produktnavn skal være med og CAPSLOCK skal unngås. For informasjon, se dette innlegget samt Etikette

Hei

Skal montere et Humminbird 141c ekkolodd :diving: i båten. Har lest litt her på forumet, og kommet fram til at jeg skal plassere det inni båten. Har en Master 680, 1978 modell. Er det noen som har montert ekkolodd innenbords i en slik båt? Hvor har dere eventuelt plassert giveren? Er det noen som har bilder av det?

Mange spørsmål det her, men sier på forhånd takk :flag:

Mvh

Thomas

I en snekke er det ikke noe problem bare lim det fast så langt ned at du er sikker på at det er vann under giveren,

min sitter ca midt i båten i forkant av motoren men det beste hadde vel vært å få det litt lenger fremover i båten men ikke så langt frem for båten steiler vel kanskje en del på full fart.

Hei jeg har limt denne fast i en plastboks fylt denne med mat olje,funker supert satt denne fast i en lekt og tredde den ned i bånn innvendig.Jeg skrudde lekta den øverste delen fast lengre oppe så kan jeg bare skru ut skruene når jeg skal ha denne ut.MvhBjørn :sailing:

Jeg er også en klakkør og er stolt av dette.

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...