Karavoli Startet 17.April.2007 Link til dette innlegget Startet 17.April.2007 Er det noen som har prøvd de nye kartene til Garmin som kan vises i 3D og har bilder av endel havner m.m.? Bestilte meg ny plotter i dag, Garmin 525s som er en plotter inkluder ekkolodd. Har sett på masse plottere og gikk for denne da jeg har erfaring med Garmin fra før og er meget fornøyd med den, dog med de "gamle" kartene. Sitér dette innlegget Link to post
Marø Svart 17.April.2007 Link til dette innlegget Svart 17.April.2007 Jeg har ikke noe erfaring enda, men har mottatt kartbrikken med G2 Vision. Plotteren, 5008, kommer ikke på markedet før ca 20. mi. Gleder meg som en unge til å bruke den. Sitér dette innlegget Link to post
Karavoli Svart 20.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Forsøker å løfte denne tråden og håper på flere svar Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.