Per Harald Svart 2.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2008 Hei Runju. Jeg var på samme kurset, og fikk bestemt en oppfatning av at konsesjon er knyttet til apparatet og dets serie og produksjonsnummer og type. Så om denne følger båten så er det apparatet du søker konsesjon på. MMSI nr. fikk jeg forsåelsen av at var mitt og båtens identifikasjonsnummer. Spurte på eksamensvurderingen om jeg vil få mitt MMSI nr sammen med sertifikatet, noe jeg fikk bekreftet. Får du et nytt, og skal bruke det gamle?? hmmmm . Hvilket MMSI nr. har den gamle eieren av VHF`n da i sin nye VHF ??????? Enig med deg Runju. Dette hørtes rart ut. Sitér dette innlegget https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php? Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis. D5LA I boks. Link to post
Akora Svart 2.Juni.2008 Link til dette innlegget Svart 2.Juni.2008 Sendte inn søknad pr post i forrige uke, etter noen dager fikk jeg svar. Meget kjappt gikk det. Brukte vhf'en i mellomtiden (hysj :nono: ) Ingen spørsmål om noen ting med tidligere eier eller noen ting. Fyllte ikke ut noe på montør. Sitér dette innlegget Link to post
KOB Svart 10.Juli.2008 Link til dette innlegget Svart 10.Juli.2008 Sendte søknad i går 9. jul kl 11.50 på mail, som andre ovenfor har gjort. Tenkte dette kunne ta tid og ba om å få kallesignal og MMSI-nr tilsendt på mail om mulig. Fikk svar samme dag kl 12:40 med konsesjonen ferdig behandlet. 50 min på å behandle og svare - midt i ferietiden. Utrolig. Konsesjonsdokumentet ligger nok i postkassa i dag eller i morgen. Sitér dette innlegget Hilsen KOB, Nimbus Nova 35 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.