olle62 Startet 17.April.2007 Link til dette innlegget Startet 17.April.2007 Noen som har fulgt med brukt båt prisene på Finn.no og sammenlignet med 2006 ? Har prisene gått ned som mange trodde etter at det er solgt veldig mange nye båter ? Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 17.April.2007 Link til dette innlegget Svart 17.April.2007 Jeg har ikke fulgt med konkret på prisene på en mengde båter. Vet om enkelte som omtrent har fått prisforlangende - og gode priser. En del produsenter er utsolgt for nye båter, og det holder nok prisene på pent og kurant oppe Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Litt tidlig å trekke konklusjoner foreløpig og temaet er jo behørlig diskutert i andre tråder bl.a i en tråd med Finn-statistikk (riktignok ikke sammenlignbar med våren 2006). Tror ikke det blir dramatiske endringer i år, men at vi gjennomsnittlig vil se tendens til at kurven ikke klatrer like bratt som den har gjort i bruktbåtmarkedet. På sikt tror jeg ikke lengre at båtfolk kan forvente at båt er investeringsobjekt på linje med fast eiendom slik det jo nærmest har vært. Begrunnnensen min er følgende: en viss metning i markedet, økende rente og mangel på båtplasser. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.