kazoo Startet 18.April.2007 Link til dette innlegget Startet 18.April.2007 Jeg kjøpte sist sesong en Theri med en Tohatsu 2 takter 25hk (2000 mod) klargjort for å sette på sjøen. Motortypen er: M25c3 372 Jeg har hørt rykter om at Tohatsu og Nissan er samme motor men selges med forskjellig merke i forskjellige land. Til min motor så mangler jeg manualen jeg trener når jeg skal gjøre motoren klar for sommersesongen, men har funnet denne siden, kan jeg bruke noen av de som ligger der: NissanMarine ? Det er første gangen jeg skal gjøre klare en påhengsmotor til burk på sjøen, hva bør jeg tenke på? Sitér dette innlegget Link to post
Janoho Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Hei, Du kan bruke denne manualen. http://www.tohatsu.co.jp/en/boat/products/...manual2st03.pdf Det het vel Nissan tidligere tror jeg. Jon Sitér dette innlegget Link to post
rago63 Svart 18.April.2007 Link til dette innlegget Svart 18.April.2007 Ja, de er like. Tohatsu blir solgt som Nissan i B.la. USA. Lykke til! Sitér dette innlegget ....Every 4-stroke outboard engine is to be considered as a geriatric device..... -Unless it´s made in Japan and got at least 350 HP, of course.....or simply named SHO... Link to post
kazoo Svart 19.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2007 Takk for linken, var kjempe grei den!:) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.