Baracuda Startet 18.April.2007 Link til dette innlegget Startet 18.April.2007 Er det noen som kan forklare sammenkoblingen av gass og gearwire inn til synkronisatoren for å få den til og virke. Sitér dette innlegget Link to post
baatmann Svart 14.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2008 Eg har i mine tidlegare båter hatt enspaks kontrollboks. Båten eg har no har to styreposisjoner med tospaks kontroll. Dette vert litt uvant for meg og det oppstår litt uheldige situasjoner. Derfor har eg tenkt å gå over til enspaks systen. No lurer eg på om det finnast eit system (synkronisator) som gjer at ein slepp å sette den eine posisjonen i fri når ein går over til den andre. Kan nokon svare på det? Sitér dette innlegget Link to post
Haba Svart 14.Mars.2008 Link til dette innlegget Svart 14.Mars.2008 Hei. Jeg har også bygget om kontroll-systemet fra to spaks til en-spaks da vi var vant med en og det ble uvant med to-spaks. Det finnes sikkert flere muligheter, jeg kommer i farten på to, men har valgt en løsning der du må skifte med en egen hendel for å velge hvilken posisjon du vil bruke, syntes det virket sikrere. Må lete litt, men skal komme tilbake med nærmere opplysninger om type. mvh Haba Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.