Jump to content

kasse til dreggtauet

sol

Recommended Posts

Loppemarked/brukthandel har ofte gamle varekasser i tre. Optimale er gamle ølkasser med det lokale ølmerket. :cheers:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

rolf-eigil skrev:
Hei!

Sjekk på de billigbutikkene ala Europris ol. tidligere hadde de noen kasser fra truet regnskog til bruk på badet Eller Ikea om du tør.

Ja til å fly rundt å reklamere for at du driter i regnskogen

Rolf-Eigil.... teak er ikke regnskog. Teak vokser ikke i regnskogen...se i tråder hvor dette er godt dokumentert og argumentert før. :wink:

Ser ikke båtene slik de er, men slik de kan bli!!

Forvalter "Aase II - N7" - en 52 kvm. Anker-båt fra 1917. Seil fra North Sails, Lowrance 3500c plotter og X51 ekkolodd.Medlem av KNS,KNBF,KTK,SA,DFÆL. Ønsker veldig å få tak på et skuteskrog på +/- 40 fot som jeg kan få sette istand.

Hei!

Denne vinsjkassen og badeplattformen lagde jeg av en gammel balkongdør i teak. Har tatt vare på rester av teaken som vil fungere som den aktre delen i en slik kasse. Denne har en grov "stokk" på hver side som bærer, i tillegg til at aluminium stiver av på innsiden. Beiset finér er brukt som sidedeksler og dørkfinér på toppen.

vinsjkasse.jpg

Chiba

Litt kronglette den bildeopplastinga første gangen :wink:

Først laster du opp bilde.

Merk så adressen til bildet og trykk ctrl c

Så trykker du på knappen sett inn bilde (knapp nr 7 fra venstre)

Lim så inn adressen til bildet diit meg ctrl v

Da burde bildet komme lykke til

River 350 med 10 hk mercury

Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...