Patnyg Startet 19.April.2007 Link til dette innlegget Startet 19.April.2007 `Jeg lå under båten i kveld og smørte på primer, og jeg kom i mine egne tanker og vips fikk jeg kjørt oppom gelcoat over vannlinje. Så tok jeg aceton på en håndkle og tørket det bort, tok samme klut, bare i andre enden og tørket over acetonen. Er dette farlig for gelcoat? Tok litt vann og tørket opp acetonen også, men da tror jeg det var dampet bort eller noe. Sitér dette innlegget Link to post
eysteind Svart 19.April.2007 Link til dette innlegget Svart 19.April.2007 det går helt fint! Det eneste som kan skje, er at gelgoaten blir litt mattere, men det polerer du bare opp igjen. Sitér dette innlegget Link to post
Patnyg Svart 19.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 19.April.2007 Okei. Takk for svar. Da slapp jeg de bekymringene. Men forresten så syns jeg tørke tiden på primeren var veldig kort i forhold til hva som står på boksen. Tok 4 timer, og jeg syns det virket relativt tørt. Men det kan være jeg tippet båten sidelengs slik at jeg kom ordenlig under, og da sto bunnen mot vinden. blåst kraftig i horten i dag. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.