Sequoia Svart 6.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2007 Dritmoro!! Planlagt noen reiserute da?? Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 7.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2007 Det var jo veldig kjapt. Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 7.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2007 Spennende! Gi oss en rapport og gjerne med bilder etter de første turene! Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 9.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2007 ser at ankervinsjen som blir levert er på 500watt, er dette stor nok vinsj til et 15kg engbo anker? vinsjen er av type ilas Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 9.Mai.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2007 spurte om disse ql flapsa, og de sa de hadde montert de engang på 29 foteren men de fungerte dårlig på denne båten sa de , men visst jeg ville kunne de sette de på , så jeg tror på de når de sier det og går for vanlige flaps Sitér dette innlegget Link to post
Victora III Svart 10.Mai.2007 Link til dette innlegget Svart 10.Mai.2007 ser at ankervinsjen som blir levert er på 500watt, er dette stor nok vinsj til et 15kg engbo anker? vinsjen er av type ilas Mener det var 500 watteren til ILAS som satt i min båt også. Hadde 12 kg skålanker og hadde aldri noe problemer med det. Men klart sitter engboen skikkelig fast derimot... da ville jeg uansett dradd det løs ved å gå bakk til det slapp - og ikke tyne vinsjen. Går sikkert bra det. Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 11.Juni.2007 Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2007 Når får du båten? Sitér dette innlegget Link to post
nor star 290.. Svart 11.Juni.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Juni.2007 får den om ca 2 uker telller ned dag for dag, er også spent på hvordan putene ble. gikk for dette microfiber stoffet i cockpit og salong, beige i salong og grått ute ser ut som semsket skinn. de skulle montere led lys på badeplattform og langs dørk i cockpit likt som på nor star 350 Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 6.September.2007 Link til dette innlegget Svart 6.September.2007 Hvordan har det gått med båten i sommer? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.