Dra til sjøs! Startet 20.April.2007 Link til dette innlegget Startet 20.April.2007 (redigert) 33 fots stålbåt skal sandblåses iløpet av sommeren. Ligger på land. Noen som vet om noen som driver med slikt i Vestfold/Tønsberg området. Redigert 20.April.2007 av Stålkis (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Sigurd Svart 20.April.2007 Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Vet ikke om disse gutta kjører så langt, men verdt å prøve: 95944165. De skal blåse båten min om kort tid. De legger også et godt lag tokomp i samme slengen. Greie pris etter det jeg har sjekka. Sitér dette innlegget Link to post
torbit Svart 20.April.2007 Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Bjarne på 908 21 036 blåste min for 2 år siden med prima resultat. Sitér dette innlegget Link to post
Tore B Svart 20.April.2007 Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Hva med og gjøre det selv, utstyr får du leiet? Har gjort jobben selv to ganger. Sitér dette innlegget Link to post
Dra til sjøs! Svart 20.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.April.2007 Takk for svar. Sjekket en gang med Bautas og EDH utleie, og de kunne ikke hjelpe meg med utstyr. Hvor kan jeg eventullt på leid slikt? Ville tror det var enkelt å få leid i f.eks Stavanger området, men hva med østlandet? Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.