Jump to content

Draco 23 SunCab, bra kjøp?

Skvulpen

Recommended Posts

Du "jada", din rakker av en tankeleser!  :flag::lol: :lol: :lol:

Ja, det var ikke særlig vanskelig. Men husk at jeg ikke vil ha skylda HVIS................., men selvfølgelig vil dere bli strålende fornøyd. Vi har ikke angret en dag på at vil handlet vår Joda m/VP, begge deler fra 1986, selv om vi strakte oss litt lenger enn det som opprinnelig var planen. Lykke til :flag:

Ja, det var ikke særlig vanskelig. Men husk at jeg ikke vil ha skylda HVIS.................,

Neida, skylda tar jeg alene... Jobben blir å bearbeide banksjefen i huset (kona, ja), for selv om hun liker komfort, så vil hun gjerne bruke gryn til annet også. Synd at ikke pengene kan brukes to ganger til det samme, men jeg skal nok finne en strategi mot målet som nå etter hvert avtegner seg...  :wink: Fritidssysler og tema i romjula virker klare  :santcheers:

Unnskyldningen jeg bruker, er, vi lever bare en gang, og ingen veit hvor lenge.

Den brukte jeg når jeg kjøpte meg en 27 foter for 4 mnd siden, og brukte den omigjen 3 mnd senere. Venter nå på en som er noen fot større.

Forresten, trenger ikke trygle kona, går alt etter planen, kommer Baylineren på fredag kveld, og hun snakker om å ta seg fri fra arbeid for å være hjemme.

Kjøp noe du klarer å ta deg råd til, og noe du kan bli fornøyd med.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...