DWC Startet 22.April.2007 Link til dette innlegget Startet 22.April.2007 Jeg tenkte å kjøpe meg c map fra Polen til Oslo I den forbindelsen er det noen som kan fortelle meg hva jeg trenger av kart og andre deler for og få dette til og fungere på pc Sitér dette innlegget Link to post
ole-2 Svart 22.April.2007 Link til dette innlegget Svart 22.April.2007 Så vidt jeg vet har du to valg. 1. Kjøpe C-Map på CD, og ett PC-program. Du finner sikkert noe på C-Map sine web sider. 2. Kjøpe C-Map brikke og eksempelvis C-Map PC-Planner. Da kan du bruke brikkene siden hvis du skulle ville ha en plotter. PC-Planner finner du hos Seatronic Se på "Kartplottere/PC" helt nederst på siden. Sitér dette innlegget Link to post
DWC Svart 22.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2007 Takk for det Sitér dette innlegget Link to post
SveinHa Svart 22.April.2007 Link til dette innlegget Svart 22.April.2007 Hvis dette er snakk om en engangstur så mener jeg C-Map leier ut lisenser for en begrenset periode. Aner ikke prisen men sjekk med C-Map UK. Du kan også bruke SOB kartplotteprogram gratis i opptil 6 måneder. Sitér dette innlegget Mine kjøretøy pr i dag: "NittiNitti": -90 Land Rover 90, "Bimbo": -93 BMW R1100RS, "Helmut": -08 Knaus Sunliner 808 Grunnet intensiv sensur og shadowbanning har jeg forlatt Fakebook, Insta og Twitter for godt, dere finner meg på https://mewe.com/i/sveinhauge og Telegram Mahatma Gandhi, 1869-1948: Vaksinasjon er en barbarisk praksis og en av de mest fatale av alle vrangforestillinger som er aktuelle i vår tid. Samvittighetsfulle motstandere av vaksinasjon bør om nødvendig stå alene mot hele verden for å forsvare sin overbevisning. Barnevaksiner Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.