Torcello Startet 23.April.2007 Del på Facebook Startet 23.April.2007 Nå har jeg brukt mange dager til å søke etter en brukt båthenger på nett. Kan det virkelig stemme at det ikke er til å få kjøpt en brukt henger til en 13 fots jolle? Det er jo litt rart om man må ut og kjøpe ny henger som stort sett koster det samme som båten. Noen som har forslag eller kanskje selv selger en henger? Takk for hjelpen! Sitér dette innlegget Link to post
Frode_ Svart 23.April.2007 Del på Facebook Svart 23.April.2007 Hei Har selv sett i lang tid etter det samme som deg. Endte med å kjøpe den minste hengeren til Tysse ny isteden. Kostet meg 6.500.- Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 23.April.2007 Del på Facebook Svart 23.April.2007 Når det gjelder båthengere så gjelder følgende to regler: 1. Ikke kjøp brukt! 2. Lån aldri bort en båthenger! Sier jeg som har kjøpt flere brukte båthengere (uten at det har vært noen problemer), men ALDRI lånt bort! Sjekket tilfeldigvis idag hva det koster å leie en henger, båt- eller vare, og liten tvil om at man skal ikke trenge en henger mange ganger før kjøpet er innspart! Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
tom-ass Svart 23.April.2007 Del på Facebook Svart 23.April.2007 Jeg har også jaktet på brukt båthenger, men har gitt opp! Sitér dette innlegget Bygdetulling med båtførerbevis! Link to post
Seilaren Svart 23.April.2007 Del på Facebook Svart 23.April.2007 for 2 år siden kjøpte jeg en 1967 modell Mjørud henger til Dromedillen min. Ikke noe problem og kjøpe brukt, må bare passe må at hjultrommelene ikke er blitt kjørt under saltvann og rustet vekk. Har også en varehenger vi fikk for 800kroner. Hadde stått i ro med tung last på i 4 år da vi kjøpte den. Etter å ha byttet alt lys, og slått kraftig med en hammer på hjultrommenen så er den så god atte Kassen er riktignokk pillråtten. Det er til og med piggdekk på den.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.