Jump to content

Edit History

AndersH

AndersH

Jeg tok av drevet i fjor høst selv. Er ganske teknisk av meg, men har aldri gjort akkurat dette før. Jeg fulgte en video jeg fant på Youtube og alt gikk 100% etter videoen.

Nå skal det på igjen og alt ser greit ut så langt jeg kan se. Men jeg kan ikke huske at det var noe shimser/plast deler? Hvor skulle i så fall de sitte? Noen som har bilder eller tegninger av dette så jeg forstår hvor jeg skal se etter det?

En annen ting, når drevet kom av var det en del rurskjell som jeg ikke hadde kommet til da jeg spylte av med drevet montert. Jeg innser at jeg ikke skal spyle med høytrykkspyler inn i giret hvor drevknuten skal stå, så  den dekker jeg til med plast. Men kan jeg spyle med høytrykk mot transomen forøvrig for å få bort rur?

AndersH

AndersH

Jeg tok av drevet i fjor høst selv. Er ganske teknisk av meg, men har aldri gjort akkurat dette før. Jeg fulgte en video jeg fant på Youtube og alt gikk 100% etter videoen.

Nå skal det på igjen og alt ser greit ut så langt jeg kan se. Men jeg kan ikke huske at det var noe shimser/plast deler? Hvor skulle i så fall de sitte? Noen som har bilder eller tegninger av dette så jeg forstår hvor jeg skal se etter det?

• Create New...