Fred Startet 24.April.2007 Del på Facebook Startet 24.April.2007 Har tenkt på å få løftet båten ut av vannet noen minutter bare for å få høytrykkspylet litt under båten. Mye groe og dritt stjeler båtens sjøegenskaper. Noen som er kjent med hvor man kan få gjort dette i skjebergkilen? event andre steder i nærheten? takk Sitér dette innlegget Link to post
Espen C Svart 24.April.2007 Del på Facebook Svart 24.April.2007 (redigert) Jeg mener de har kran i Høysand båtforening, de har vel både kran og truck som kan løfte på Grimsøya, så har de vel også kran ute på Olseng Marina så da har du noen å velge i Redigert 24.April.2007 av Espen C (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Hasla 26 Svart 24.April.2007 Del på Facebook Svart 24.April.2007 (redigert) Det er sikkert ikke noe i vegen om du hører på Ulerøy,de drar den sikkert opp så du for spylt denne og ut igjen.Det samme på Valberg disse to bruker traktor det går nok greit dette.Bare greie folk både stedene aldrig vansklig .og så har du Osco Grimsøy de løfter denne opp så du for spylt denne for 500 kroner. MvhBjørn Ups glemte det du har seilbåt regner jeg med da kan du prøve Osco de for denne opp. Redigert 24.April.2007 av Hasla 26 (see edit history) Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.