Marimari Startet 24.April.2007 Link til dette innlegget Startet 24.April.2007 Hei! Jeg har en 50 hk BMC motor i min Hanto. Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt deler til denne??? Marianne Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 24.April.2007 Link til dette innlegget Svart 24.April.2007 Her Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
Hasla 26 Svart 24.April.2007 Link til dette innlegget Svart 24.April.2007 Kansje dårlig svar men har du prøv og sett på motor deler finn?mvhBjørn Sitér dette innlegget Jeg er også en klakkør og er stolt av dette. Link to post
Wannskrækk Svart 24.April.2007 Link til dette innlegget Svart 24.April.2007 Mener jeg fant ut at deler kan kjøpes hos hos Kings Marine i Bergen. Jeg hadde BMC i en snekke for noen år siden. Filter og glødeplugger fikk jeg kjøpt både her og der, ved å ta med meg f.eks. det gamle filteret. Vannpumpen gikk i stykker, men den var en Jabsco. Varmeveksleren var og produsert av noen andre og dynamoen var fra en gammel Ford Fiesta.. Motoren var i grunnen stort sett ok, så jeg fikk aldri bruk for Kings Marine. Lykke til. Sitér dette innlegget Link to post
880 Svart 24.April.2007 Link til dette innlegget Svart 24.April.2007 Mener jeg fant ut at deler kan kjøpes hos hos Kings Marine i Bergen. Jeg hadde BMC i en snekke for noen år siden. Filter og glødeplugger fikk jeg kjøpt både her og der, ved å ta med meg f.eks. det gamle filteret. Vannpumpen gikk i stykker, men den var en Jabsco. Varmeveksleren var og produsert av noen andre og dynamoen var fra en gammel Ford Fiesta.. Motoren var i grunnen stort sett ok, så jeg fikk aldri bruk for Kings Marine. Lykke til. Kings Marineer historie, arvtagerne er Kdtrading.. Sitér dette innlegget Teori er når man vet alt og ingenting stemmer. Praksis er når alt stemmer, men ingen vet hvorfor. Praksis og teori forent: Ingenting stemmer, alt fungerer og ingen vet hvorfor. Link to post
hifo Svart 25.April.2007 Link til dette innlegget Svart 25.April.2007 har en kompis med to delemotorer.. skriv hva du skal ha så kikker jeg om han har det.. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
kgt Svart 25.April.2007 Link til dette innlegget Svart 25.April.2007 Brukte Nogva på min BMC: Nogva Svolvær AS N-8305 Svolvær Telefon: +47 76 06 67 80 Fax: +47 76 06 67 88 E-post: nogva.svolvaer@nogva.no Internett: www.nogva.no Sitér dette innlegget kgt Link to post
Marimari Svart 25.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2007 har en kompis med to delemotorer.. skriv hva du skal ha så kikker jeg om han har det.. Takk for det, men jeg trenger ingen deler nå. Skal selge båten og ønsker å kunne gi denne informasjonen til en evt. kjøper. Har aldri hatt problemer med motoren selv Marianne Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.