Tine IV Startet 25.April.2007 Link til dette innlegget Startet 25.April.2007 Sitter å leser litt rundt her , skal snart ha dåp av skuta . Denne får jo nytt navn , bytter fra Tine II til Tine III . Skal dette registres på nytt noen steder ? Leser hos Sjøassistanse at bare båter med kallesignal LM -LK og firebokstavers kallesignal , skal du sende inn navnendring på . Hva med fritidsbåt da , og kallesignalet mitt er jo L J . Slipper jeg detta her da eller og sparer den nette sum av 300 spenn for navn bytte ? Eller må jeg sende inn og gjøre det om pga lisens /vhf ? Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Fjordutsikt Svart 25.April.2007 Link til dette innlegget Svart 25.April.2007 (redigert) Sjekk denne tråden: http://www.maritimradio.no/_vti_bin/shtml.dll/sok_iframe.htm Skriv inn navneendring i søkefeltet og trykk søk, da finner du skjema for melding om navneendring etc. Redigert 25.April.2007 av boolle (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 25.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2007 Må se på det ikveld jeg , finner ikke ut av det . Ser ut som du må sende inn når du bytter navn på skuta men , mener også at det er slik . Men nå lurer jeg da jeg ikke finner helt ut av det . Dem skal vel ha no penger på det også , finner vel ut av det vel. Ser på lisensen min er det registrert Simrad 1200 vhf men jeg har jo en Navman men med samme MMSI nr , så det stopper opp litt . Ta detta i ro å mak ikveld kansje , står stille i lokket nu . Komma seg ned i havna og få seg en kaffe Tine III Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.