Nibba Startet 25.April.2007 Link til dette innlegget Startet 25.April.2007 Fikk hull i diesel tanken for 2 år siden, fikk opp alt sammen og vasket bunnen i båten flere ganger. Men fremdeles er det diesel lukt, er det noen som har noen gode råd mot lukten. Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 25.April.2007 Link til dette innlegget Svart 25.April.2007 Jeg tror det må være steder du ikke har fått vasket godt nok. Har klina mye med diesel ombord, men aldri opplevd at lukta ikke har forsvunnet etter en stund, og etter grundig vask. Eddik i en skål e.l skal være bra for å fjerne lukt. Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 25.April.2007 Link til dette innlegget Svart 25.April.2007 Bruke en sprøyteflaske med noe såpevann, mild yrkesvask f.eks. Dusj og skyll vekk med varmt vann, så varmt du får i springen. Lens ut og tørk vekk i bunn. En slik som fruen vanner blomster med er fin til å skylle vekk med, men husk på varmt vann, det duger.. Sitér dette innlegget Link to post
Tommy007 Svart 25.April.2007 Link til dette innlegget Svart 25.April.2007 (redigert) Jeg har også hatt diesellekkasje, og har brukt et middel fra proffnorge, husker ikke hva det heter i farten, men tar du kontakt med de så vet de med en gang hva det er snakk om. Var veldig bekymret for lukt, men nå lukter det bare friskt Middelet heter Biofresh og er et mikrobiologisk middel, som "spiser" luktbakterier fra diesel, skal ikke utdype prossesen, men det var slik det virket kort fortalt http://www.proffnorge.no/ Redigert 25.April.2007 av Tommy007 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nibba Svart 25.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 25.April.2007 Takk skal du ha Tommy007 jeg skal prøve Biofresh. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.