Jump to content

Inverter til pc

gundersen

Recommended Posts

Har akkurat skaffet meg bærbar pc med C-map kartprogram. Har noen erfaring om hvilken inverter som er brukbar til dette? Skal den ha ren sinus eller holder det med modifisert sinus? Hvor mange watt bruker ca. en bærbar pc? Den skal kobles til 12 v anlegg i båten.

Hei du må nesten se på din pc eller strømforsyningen til denne for å finne ut hvor mye strøm den skal ha, vist det sitter en omformer på din 220v ledning så står det sikkert på denne f.eks 19v innput.

Du får kjøpt billige og greie 12 omformere på f.eks Clas Ollson som er regulerbare.

Jeg kan skaffe AC, DC og batteri til alle merker ! HP/Compaq, Packard Bell, Fujitsu-Siemens, IBM, Dell, Toshiba m.fl.

Originalt og 3. parts ! Hvilken modell har du ? Selger også inverter 150 watt til 348,- + frakt. jeg har mail; stig@eet.no

Fordelen med en inverter er at du kan bruke den til alle laptops, TV, dvd, mobiladere, playstation mm. Den trekker kun 8% av strømmen du belaster den med ! Dvs. trekker laptopen 65 watt, så drar inverteren 69 watt ! (dette er lite) God kvalitet !

Redigert av Worry (see edit history)

Jeg har nettopp anskaffert en inverter fra Biltema etter å ha konferert litt med en elektriker. En bærbar PC trekker ca 60 W og inverteren bør da levere minst det dobbelte av dette. Se på denne.

Virker stabilt og OK for min del sålangt.

mvh Bergen Dørk

mvh Bergen Dørk

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...