OT-flyktning Startet 27.April.2007 Del på Facebook Startet 27.April.2007 Nå er det krise!! Imorgen kl 11 har vi dugnad for å sette ut brygga i foreningen og jeg har utsatt og utsatt å kjøpe kobberstoff. Og en tur innom mine vanlige butikker "Trebåten" og "hjem&hobby" på Nesset som alltid hadde nok, ga denne gangen ikke resultat (i verste fall må jeg ta en tur til imorgen tidlig å plukke alle 0,75-L-bokser som de har. Men det er antagelig fortsatt for lite.) Noen som kjenner et sted i Follo eller sørøstlige Oslo som har 5-liters-spann til salgs - NU!! Sitér dette innlegget Link to post
bliss X Svart 27.April.2007 Del på Facebook Svart 27.April.2007 Du kan prøve på padda. Tlf butikk: 22 29 36 50. Sitér dette innlegget Link to post
Jonas Svart 27.April.2007 Del på Facebook Svart 27.April.2007 Skal du bruke bunnstoff på en flytebrygge? Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 27.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2007 Ja flytebrygge i plast og tre, har vi gjort slik i over 30 år (dvs også før min tid). Skal ringe Padda Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 27.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 27.April.2007 På Padda tok ingen røret - eller må man vente i mer enn ett minutt? Sitér dette innlegget Link to post
Fenix Svart 27.April.2007 Del på Facebook Svart 27.April.2007 På Padda tok ingen røret - eller må man vente i mer enn ett minutt? Stengt nå, åpner 10 i morgen. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 28.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2007 Saken løste seg ganske udramatisk: da jeg var innom Hjem&Hobby idag for å kjøpe beholdningen av 0,75-liters-bokser snubblet jeg liksom over 10-liters-spann med kobberstoff. Jeg hadde oversett dem igår og betjeningen igår viste nok ikke hva de hadde på lager. Brygga flyter! Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 28.April.2007 Del på Facebook Svart 28.April.2007 Hvilke brygger i Drøbak/Frogn er dette? Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
OT-flyktning Svart 28.April.2007 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.April.2007 Solbukta, Bunnefjorden, Nordre Frogn Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 29.April.2007 Del på Facebook Svart 29.April.2007 ok Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.