GP - Rune Startet 28.April.2007 Link til dette innlegget Startet 28.April.2007 Er det noen i forumet som har forslag til innkjøp av et lite dusjanlegg for en skjærgårdsjeep. Finnes det komplette sett, eller må man kjøpe løst? Forslag til "rimelige" løsninger taes i mot med takk. Sitér dette innlegget Link to post
Hank Svart 28.April.2007 Link til dette innlegget Svart 28.April.2007 Det går jo an å kjøpe en campingdusj til 99 kr på Europris. Det har jeg gjort, og klarer meg fint, men regner ikke med at det var det du hadde i tankene... Sitér dette innlegget Link to post
mitsu Svart 28.April.2007 Link til dette innlegget Svart 28.April.2007 Kan dette være noe for deg? http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...=957&page=2 Sitér dette innlegget Link to post
La Digue Svart 28.April.2007 Link til dette innlegget Svart 28.April.2007 Trenger du varmt vann i dusjen? Sitér dette innlegget Alle båter har sin egen sjarm - man må bare bruke litt fantasi for å finne den! Link to post
Ingar Svart 28.April.2007 Link til dette innlegget Svart 28.April.2007 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...=957&page=2kr 2500 Her er det noen med næringsvett, dette kan man kjøpe løst for 2-300 kr. Ja, en solarshower til en 50-lapp gjør samme nytte. Sitér dette innlegget Link to post
Trond C Svart 28.April.2007 Link til dette innlegget Svart 28.April.2007 Maritim dusj Må ha tank og pumpe også, da. Dusjes det mye i en skjærgårdsjeep? Sitér dette innlegget Link to post
GP - Rune Svart 29.April.2007 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 29.April.2007 Trenger ikke varmtvann. Min datter på 10 år er veldig plaget av en type eksem, så når hun bader i saltvann er hun avhengig å få skylt av seg. Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 29.April.2007 Link til dette innlegget Svart 29.April.2007 Solarshower høres ut som en bra, og i båtsammenheng gratis, løsning. Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 29.April.2007 Link til dette innlegget Svart 29.April.2007 Clas Ohlson selger en dusj av type pumpekanne med dusjhåndtak, som jeg bruker i båten. Veldig hendig, fyll opp med 4-5 liter vann med passende temperatur, pump opp trykk og dusj!! 5 liter vann holder mer enn nok til en dusj, da denne har en rimelig effektiv sparedusj. Tror den koster snaut 300 kroner, gjorde i alle fall det for tre-fire år siden! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
index Svart 29.April.2007 Link til dette innlegget Svart 29.April.2007 Her er den! Litt dyrere enn jeg sa, men fortsatt overkommelig. Veldig grei i bruk, kan tas med på land og brukes hvor som helst! En kaffekjel med varmt vann og resten kaldt, gir en behagelig varm dusj etter min erfaring... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
EIN Svart 29.April.2007 Link til dette innlegget Svart 29.April.2007 eller en 12 volts løsning som denne med pumpe som senkes ned i en vannkanne. Sitér dette innlegget Link to post
Falk Svart 29.April.2007 Link til dette innlegget Svart 29.April.2007 (redigert) Her er den! Kan bekrefte at denne løsningen fungerer utmerket. Vi brukte den selv på en hytte uten innlagt strøm. Skulle tro det var en god idé å male den svart for å varme/holde varmt vann i solsteken ? (husk å la det være umalt en vertikal stripe slik at du kan lese av vann-nivået...) Redigert 29.April.2007 av Falk (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.