Yankee Startet 29.April.2007 Link til dette innlegget Startet 29.April.2007 Jeg skal montere fester for snappdavitere på en River 290. Funderer på om jeg kan feste de med sika og karrosseriskruer? Eller må jeg skjære hull for å feste gjennomgående? har ikke veldig lyst til det!! Er her noen som har andre patenter? Sitér dette innlegget Link to post
BEG Svart 29.April.2007 Link til dette innlegget Svart 29.April.2007 Har en Steady jolle. Snap-daviter leveres med inspeksjonsluke for at man skal bruke gjennomgående skruer med skive. Sikkert en fordel å bruke store skiver, for å spre belastningen. For det blir en del belastning, særlig om man trår opp i jolla når den ligger hektet fast til badeplattformen. Mvh. BEG Sitér dette innlegget Jeg har muligens ikke alltid rett, men til gjengjeld tar jeg aldri feil. Link to post
Framtia Svart 29.April.2007 Link til dette innlegget Svart 29.April.2007 slik gjorde jeg det med min River 290, har fungert veldig bra. Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.